Boek of Blog.

 


Anderen schrijven boeken. Ik Blog wat. 

Dit overzichtje uit het boek van Sergej Prokofieff over de 12 Heilige Nachten.



En ik keek wat naar die 10 Perikopen tot Michael... 
Vast een open deur maar ik vond "de flits" wel opwindend. De vraag of er een link bestaat tussen die 10 Perikopen en dit overzicht. Bedenken dat de eerste Michaelperikoop Mattheus 22 : De Koninklijke Bruiloft is!! 

Nog spannender wordt het wanneer je de/een link weet te leggen met je eigen leven. En ik denk dat dit voor iedereen mogelijk is!!

En voor wie niets heeft met dit "schema", wel dan is het nog altijd mogelijk alleen de weg van de 10 Perikopen eens te volgen. Misschien tot en met de eerste Michaëlszondag. Beetje spelen en stoeien.... En op tijd naar bed om wat te slapen 🛌

PS. Er zijn mensen die spelen en stoeien met dit soort dingen ongeveer gelijkstellen met blasfemie. Ik denk maar zo : Wie niet probeert de "puzzelstukjes" de juiste plek te geven krijgt nóóit z'n prachtige puzzel af. 

Wie niet dùrft denken over dit soort dingen en bij voorbaat 99 van de 100 puzzelstukjes afkeurt komt nooit op iets nieuws en is al dood voor hij/zij  gestorven is.


Nu, ik besef dat ik ook de Perikopen erbij moet geven. Alleen bovenstaand overzicht is wat lastig voor wie het niet paraat heeft.

Veel plezier!! 

Reacties