Wie vangt wie?

Met wat muziek en
de zegen van boven!
🙏


 Vijf jaar geleden in augustus 2017 droomde ik van een rat die me naar de keel wilde vliegen. Er kwamen nog een paar van dat soort. "Zusters in het kwaad" zal ik maar zeggen. Want wie je het spreken onmogelijk wil maken kan je toch moeilijk je vriendinnetje noemen. Een voorspellende of ook waarschuwende droom. 
Maar ja, ik ga niet blindelings op mijn dromen af dus ik moest er dwars doorheen als een Parzival.

*
Het interessante was dat als láátste er een klein ratje tevoorschijn kwam maar meteen weer terugkeerde naar waar hij vandaan kwam.

 Raadselachtig...tot vorige week misschien toen ik geconfronteerd werd met het "valse licht" van een boek dat alle kennis vanaf het begin van de schepping zou bevatten. Ik schreef er over. Een paar dagen later werd ik gedwongen daar héél bot afstand van te nemen. 

Het had iets van het  "ouderwetse evangeliseren bij je voordeur" en dan  de voet er tussen zetten maar nu telefonisch. Ik denk dat was het "kleine ratje" uit mijn droom. Niet leuk maar een peulenschil in vergelijking met de  "grote rat(ten)-plaag".

 Het was het láátste ratje in mijn droom voor ik wakker werd. ...
🐀

Nu maar eens zien....Altijd waakzaam blijven!! Naïviteit kan ik me niet meer permitteren! In dìt geval.

***


Reacties