Een "Bock-ige Zondag" 馃槏

 

Emil Bock.
1895-1959.

Afgelopen week was ik mijn boeken wat aan het herordenen.
Dit boek over Emil Bock "trok" al een paar dagen aan mij. 
En vanmorgen vroeg ik me af wat dat toch was. Blijkbaar moest ik er wat in lezen.

Ik ging verder met lezen waar ik een poos geleden gebleven was. En dat was zo bleek daar te zijn waar de Antroposofie in zijn leven kwam, 1918.

Ik vroeg mij af hoe oud hij toen precies was in die tijd. Jong ja, maar h茅茅l precies.

Ik bladerde terug naar de eerste bladzijden en jawel ik wist waarom ik juist de afgelopen dagen door dit boek "getrokken" werd.  Gelukkig "gehoorzaamde" ik. 

Emil Bock is geboren 19 Mei 1895. Ja, d脿t heb ik "verslapen"馃か

Maar deze dag in 1895 was d脿t jaar de Zondag v贸贸r Hemelvaartsdag!!! 

Ook vandaag is de Zondag v贸贸r Hemelvaartsdag. 







Reacties