☀️Mijn "oude dag"... ❤️🌹



Jezèlf gaan "uitleggen"...?
🤡 

Wees stil...
 Alle dingen zullen z'n loop hebben... 
Dit is misschien de grootste les die we kunnen leren.... 
Karma moet en zàl
"uitgewerkt" worden. 
Maar we kunnen daaraan
bewust
meewerken
of 
tegenwerken. 
Hoe bewuster ik probeer
 te werken aan
 "helen"
in plaats van 
ver-zieken
hoe meer ik een Zonnekind ben. 
Het is een vrije keuze. 
Kies ik de duisternis
 of
kies ik het licht.
Geen enkel excuus.
🌹
De gevolgen van mijn keuzes werken door niet alleen in mijn eigen leven, 
niet alleen in de levens van mijn medemensen, mijn geestverwanten!!
🌹 
Spreid ik licht en liefde om mij heen? 
Of duisternis door mijn duistere gedachten, overwegingen en daden?
🌹

Op ieder moment, op ieder moment kan ik omkeren van de duisternis naar het licht. 
Niets maar dan ook niets kan mij daarin belemmeren wanneer ik de oprechte wil heb. 
Alleen ikzelf kan de wèrkelijke blokkade zijn. Alleen ikzelf kan die blokkade opheffen. 
Geen ander mens kan dat voor mij doen. 
God óók niet. 
Dàt is de vrijheid die ieder van ons heeft. 
De grootste vraag :
Wàt doe ik met de mij geschonken 
Vrijheid!! 
☀️ 


Reacties