Het beste deel...

 

Petrus en Paulus. 

Johannesevangelie 6

Romeinen 1.
Lucasevangelie 9.

Let op vlak vóór de Transfiguratie 
staat dat we ons
niet moeten schamen voor
Hem en 
zijn woorden. 
Daarna zegt
Hij dat ze moeten
zwijgen over wat
ze hebben
gezien. 
Rudolf Steiner
 kan hier
verder helpen. 

Marcusevangelie 8.






Petrus en Paulus. 



Voor wie meent zich zorgen te moeten maken het volgende :

1. Lees de teksten maar eens. Ik ben niet gek maar gewoon slim! En net als Abraham weet ik waar ik de mosterd haal. 

2. Zie mijn /onze voorgangers Petrus en Paulus. Die schaamden zich niet. Stel je eens voor dat ze dat wèl hadden gedaan!!

3. Als jonge Heilssoldaat schaamde ik mij niet hiervoor. Nu oud(er) geworden pak ik de draad weer op. Geheel anders dan toen maar net zo schaamteloos.


Reacties